Direktlänk till inlägg 4 juli 2012

Innan jag börjar med novellerna

Av Cecilia - 4 juli 2012 16:45

Vill jag bara göra en liten invigning av denna blogg.

Jag heter alltså Cecilia och är 14 år gammal. Jag ska börja i 8an efter lovet.

Jag har 3 syskon, en lillebror och 2 lillesyrror.

Min lilla lilla lillebror heter Oskar. (Oszkar...) och är 10 år (Går i 3an.. ska börja i 4an.)

Och mina två systrar är tvillingar. Alice och Moa. Båda (såklart =3) är 13 år och ska börja i 7an.

Sen har jag en katt som heter Nöten och en fisk som heter Herr Fish.

Jag har även två föräldrar.


Jag tänkte faktiskt låta mina syskon skriva en varsin novell på denna blogg. Men det står såklart när det är de som skriver.

För att vara snäll tänkte jag länka min ena lillasysters blogg. (Moas, de andra har ingen vad jag vet.)


Moasperspektiv.bloggplatsen.se


Så den kan ni läsa medan ni väntar på en ny del.

Jag kanske kommer skriva inlägg som ger tips på hur "JAG" skriver. Mina tips är ju såklart så som jag tycker ni kan ha helt andra åsikter.

Jag tål kritik så det är bara att kritisera. (Men skulle bli mycket gladare av bra kommentarer.. i varje fall någon.)


Ledsen, men detta blir antagligen en ganska bildlös blogg. Jag kan försöka att lägga upp en bild då och då. Men jag lovar verkligen inget. (Kan ännu mindre lova en bild på mig... ni får tjata så får vi se.)

Jag skriver inte så bra noveller men hyffsade skulle ag bedömma de. Ni får tycka som ni tycker, gillar ni de inte så kan ni slänga in en kommentar om att ni inte gillar de. (Skriv gärna vad som var felet på de.) Sen kan ni leta rätt på en blogg med bättre noveller eller skriva egna och hoppas att de blir bättre.

Ska börja skriva en del nu.


//Cecilia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 4 juli 2012 19:58

Jag tänkte skrivs lite "godnatt sagor" som ni kan läsa på kvällarna innan ni kanske går och lägger er eller chillar i soffan med chips. (osv..) Dessa "godnatt sagor" är bara i en del, så här kommer en godnatt saga =33 Men, just denna godnatt saga...

Av Cecilia - 4 juli 2012 17:00

- Som en osynlig gast - Del 1 - Vanligt, vanligt, vanligt.     Utifrån hörde jag hur regnet slog emot marken. Jag tryckte ansiktet mot fönstret och längtade, längtade ut. Ända sen jag var 4 år gammal (och 17 dagar) har jag bott här, i mitt fost...

Presentation

Grattis till att just du har hittat din favoritblogg =D
Jag skriver olika noveller och saker på denna blogg. Var nu inte fuskig och fuska genom att läsa den senaste delen innan den första =DD
/Cecilia~~~~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards